Thursday, June 5, 2008

I went to Lembah Azwen Resort

5 June 2008

Salam..


Semalam, 4 Jun 2008.. I followed my father to Lembah Azwen Resort at Hulu Langat.. beautiful.. cool.. and very calm.. such a very nice place to see.. he got a lecture there.. we arrived about 8.20 p.m.. on our way, with my own two eyes, I watched a very memorable scenario.. haha.. kami lalu hampir 4 ke 5 stesen minyak.. MasyaAllah.. kereta sesak sampai dua lane.. kesian orang yang beratur nak mengisi minyak sebelum jam 12 pagi.. dan yang paling kesian.. yang xnak isi minyak pon turut same tersekat dek kerana memang xde ruang nak menyelah..

Cerita pasal lecture abah ni.. actually I was just want to accompany him.. and that's what he said so.. but, whenever he was about to start the lecture.. he came to me and asked me to handle the slideshow! CRAP! I was scared, ashamed, freezing.. those feeling mixed in me.. then i thought for a while.. why not I just sit there and listen to my father... pretending as I am one of the participant? therefore.. I ended my last night as a loyal assistant.. hehe.. but I think it's worthy.. my father is a very great man.. he finished his talk about "JKR as a centre of excellence" within 2 hours and half.. after that.. we were having bubur pulut hitam as the refreshment.. yammy.. very delicious.. (I was thinking about to cook it by myself) hehe..

Lepas da makan tu..we headed home.. bergerak lambat sikit sebab dengar kate tengah jammed teruk lagi.. x pasal pulak nnt kereta overheat.. then lalu la stesen minyak petronas kat Hulu Langat tu.. da jam 12 da.. x sangke lak jammed lagi.. ajak la abah g singgah makan kat kedai tepi jalan.. kebetulan perut tengah lapar.. (padehal..just ate few minutes before).. hahaha.. nevermind.. tepat jam 12.12 a.m tu.. terus lengang jalan!! pergh..memang hebat la penangan kenaikan harga petrol sampai 41% ni.. hebat kerajaan Malaysia ni mentadbir.. nak rasuah punye pasal.. sanggup gadai nasib rakyat.. kamu semua para pemimpin zalim.. jawab la soalan dengan Allah nanti ye.. Astaghfirullah..

Then.. sampai rumah about almost 2 a.m.. I prayed for night prayer and headed to bed.. end.. huhu..

No comments: