Thursday, June 26, 2008

Walimatul 'Urs


Fareha, Pengantin(Kak Cik), Kakak (Kak Ya)

Tahniah Kak Cik..
Semoge bahagie sehingga ke anak cucu..

Alhamdulillah.. hari Ahad 22 Jun 2008 Kak Cik dan suaminya selamat diijab kabul.. name suaminya aku tak pasti la.. kalo tak salah la.. kakak (Kak Ya) kate Abang Edi.. hehe.. salah eja maafkan saye ye Kak Cik..

Aku ikut rombongan Kak Cik.. sebenarnye.. hari Ahad hari tu merupakan kali kedua pertemuaan aku dan Kak Cik.. pertama kali aku jumpe die.. die datang Uia Nilai.. simple berbaju kurung dan kerudung bawal.. warne ape tak dapat dikenal pasti sebab jumpe dalam gelap.. mase tu kami dipisahkan dengan pagar sebab dah lebih jam 10 malam.. pagar da kunci la.. hehe.. Kakak belek2 muke Kak Cik untuk pastikan macam mane nak make-up die nnt.. nak kene mancungkan hidung ke.. tulang pipinye tinggi ke idak.. dan sebagainye la.. :)

Sampaila juge hari pernikahan.. Kakak jadi mak andam pade Kak Cik.. cantik sangat Kak Cik!! aku pun pandang x kelip mate.. hehe.. banyak sangat nak cite sebenarnye.. tapi takpe la.. tunggu nanti aku edit lagi la.. hehe..

No comments: